שאלות ותשובות

כיצד פועל שירות המשלוחים שלכם?

שירות השילוח מבוצע על ידי שליחים מקצועיים ואיכותיים מטעמנו, שיטת השילוח תלויה בגודל ונפח המוצר, אנו פועלים עם מספר חברות שילוח על מנת להבטיח שבהתאם לאופי ואיכות המוצר ישלח שליח בהתאם.

לדוגמא : שידת זכוכית תשלח עם שליח אישי מאחר והיא שבירה ועדינה, או לחליפין, תמונה תשלח עם שליח אחר מאחר והמוצר לא עתיד להישבר או להינזק.

מוצרים קטנים:  עד משקל של 3 קילו, אשר אינם שבירים אנו נבצע שילוח על ידי חברת שילוח חיצונית ומהירה, עלות המשלוח החל מ 39 ₪ , זמן אספקה משוער עד 7 ימי עסקים.

מוצרים גדולים: מעל משקל של 5 קילו כגון: שידות ויטרינות שולחנות כורסאות ועוד, מחיר למשלוח יתומחר בהתאם ליעד המסירה באופן פרטני, ניתן לשלב מספר מוצרים במשלוח אחד, זמן אספקה יקבע בהתאם לזמינות המוצרים במלאי. בכל דף מוצר במוצרים גדולים, יהיה נקוב מחיר עלות המשלוח בתוספת לעלות המוצר. במידה ואינך בקיא בעלות המשלוח, יש לצור קשר מול נציג על מנת לקבל עלות עבור ההובלה.

 

 

האם ניתן להזמין דרך האתר ולאסוף את המוצר  מן המחסן?

כן, באפשרות הלקוח לציין במעמד הרכישה כי ברצנו לבצע איסוף מן המחסן הראשי, כאשר ההזמנה תהייה מוכנה , נציג יעדכן ויצור קשר עם הלקוח.

כמו כן, על מנת לייעל ולהקל על שלב האיסוף- ביום האיסוף, הלקוח והנציג יצרו קשר על מנת לתאם שעת הגעה, ולוודא כי אכן המוצר מוכן לאספקה

יש להתעדכן בשעות הפעילות בכתובת הרותם 3 רשפון

ניתן להחנות בכניסה לרחוב מול המחסן, נציג מטעמנו יסייע בהעמסה המוצר.

במידה ורכשתי מוצר באתר, האם אני יכולה להחזיר להחליף ?

כן, במידה והחזרת המוצר תואמת לתקנון החברה, ובהתאם ללוח הזמנים, אין בעיה להגיע אל החנות ולבצע החלפה, באחריות הלקוח לוודא כי המוצר תקין, באריזה המקורית וכי קיימת קבלה למוצר.

לתשומת לב, במידה ומדובר בפריט בעל נפח, אנו נבקש לצור קשר מראש ולעדכן טרם ההגעה אל משרדי החברה.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 (בימי ו׳ מ-14:00 -8:00 בטלפון03-5254848   או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל  ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. זה אפשרי?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 14:00 בטלפון 03-5254848 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל דרך צור קשר ונטפל בנושא.

במידה ורצון הביטול הוא קריטי ומידי, ניתן לשלוח הודעת וואטספ לשירות לקוחות בהקדם, על מנת לחסוך זמן אריזה ושילוח המוצר.

אנו זמינים בכל עת עבורכם, לרוב זמן המענה הינו מהיר ויעיל

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 14:00 בטלפון 03-5254848 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת ונטפל בנושא.

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 14:00 בטלפון 03-5254848 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל דרך יצירת קשר באתר ונטפל בנושא.

האם תשלום באשראי הוא בטוח ?

כן, ראשית בתחתית העמוד ניתן לראות כי קיימים תוספים כגון PCI | SSL , מטרתם היא מניעת פרצה ואבטחת האתר בכל זמן נתון.

כמו כן, חברתנו מבצעת סליקה תחת אימות כפול של בעל הכרטיס מול חברת האשראי 

וזאת במטרה להגן בצורה הטובה ביותר עבורכם.

לא מצאת תשובה? שאל אותנו כעת