שאלות כלליות

 היכן אתם ממוקמים בארץ?

סניף הדגל שלנו ממוקם ברחוב בוגרשוב 39 תל אביב.

 

 האם החנות היא חנות אינטרנטית בלבד?

הום אי די קיימת משנה 2015 בהצלחה רבה, החל מ 01.01.19 אנו פועלים הן באתר מכירות אונליין והן פיזית בחנות מדהימה ומושקעת אשר ממוקמת ברחוב בוגרשוב 39 תל אביב.

 

מדוע המחירים באתר זולים מחנויות מתחרות ?

שיטת העבודה שלנו היא מיוחדת ובלעדית, ראשית על מרבית המוצרים אנו מבצעים יבוא  אישי ובלעדי ובכך חוסכים פערי תיווך, בנוסף לאור המוניטין והניסיון שלנו אנו רוכשים כמויות גבוהות של סחורה ובכך מאפשרים  ללקוח ליהנות ממחיר קצה זול משמעותית ביחס למתחרים.

 

האם כל המוצרים מוצגים בתצוגה בחנות?

מרבית המוצרים אכן מוצגים בסניף הדגל בתל אביב, עם זאת, אנו משתדלים לפרסם מדויק ככל האפשר בנוגע לזמינות המוצר הן דרך האתר, והן דרך אמצעי המדיה הנלווים כגון ( פייסבוק\אינסטגרם).

ייתכן ומוצרים מסוים לא יהיו זמינים לתצוגה בחנות, ולכן תמיד מומלץ לפני באמצעי הקשר ולבחון האם המוצר זמין במלאי.

 

האם התמונות המוצגות באתר זהות למוצר במציאות?

כן, מרבית המוצרים באתר מצולמים באופן יזום על ידנו ומוגנות בזכויות יוצרים, אנו לא עורכים את התמונות עם תוכנות למיניהם, ומטרתנו היא לשקף את איכות המוצר דרך תמונה ברורה ונקיה.

בנוסף במידה וקיימים מספר צבעים למוצר אנו נדאג להדגיש ולציין בפני הלקוח.

 

כיצד ניתן לדעת פרטים על אמינות האתר, איכות המוצרים וטיב השירות שלכם ?

ערך עליון עבורנו הוא שירות הלקוח, אין מדובר בסיסמא בלבד!

במהלך שנות קיומה, צברה החברה מוניטין עצום וקהל לקוחות גדול ומשמעותי, אחד המדדים הבולטים לחיוב נשען על טיב השירות ואיכות הסחורה, לנוחיותכם מצורף קישור לעמוד הפייסבוק אשר מציג בפניכם את כלל ביקורות הלקוחות מאז ועד היום.

 

 האם קיים הפרש מחיר בין האתר לבין החנות בתל אביב?

לא, המחיר הנקוב באתר הוא המחיר הקבוע, לא יתקיימו הפרשי מחיר ביין החנות לאתר, ובמידה וכן, הלקוח רשאי להציג את מחיר האתר לרכישה.

מטרתנו היא פשוטה, למכור בזול, זול ככל האפשר נקודה!

 

האם אוכל להתייעץ לפני הרכישה?

כמובן, רצוי ואף מומלץ, אנו מייחסים חשיבות רבה ללבטים שלכם בטרום הליך הקניה, לשם כך אנו מעמידים למענכם את מיטב המשאבים הנדרשים על מנת לוודא שהפריט שברצונכם לרכוש הוא בהחלט תואם לציפיות שלכם.

אמצעי התקשורת הם כדלקמן:

שירות לקוחות מהיר במספר ואטספ – (ניתן לשלוח תמונה\שאלה\מידות וכו..)

צ’אט עם נציג באתר, שבו יינתן מענה מהיר אונליין דרך האתר.

טלפון ליצירת קשר בחנות : אנו מעסיקים מעצבות פנים מוסמכות, ובמידה וברצונכם לקבל יעוץ ניתן להתקשר לחנות ולציין את שם המוצר ופרטיו, ואף לבקש לקבל תמונה של המוצר במציאות.

בכל דף מוצר קיים “בקש פרטים על המוצר” לחיצה על קישור זה שולח לנו מייל עם פרטי המוצר שבו התעניינתם, באפשרותכם למלא את מירב השאלות, ואנו נשיב בהקדם.

 

האם קיימת אחריות כל שהיא על המוצרים?

כן, אנו מספקים אחריות בגין המוצרים בכפוף לתקנון, בנוסף, כל מוצר אשר ישלח ללקוח ייבדק אישית, ובאריזה תודבק מדבקה אשר מציינת כי המוצר נבדק ונמצא תקין.

מוצרי זכוכית ומוצרים שבירים למיניהם, באחריות הלקוח לוודא כי במעמד האספקה המוצר שלם ותקין, במידה ולא יינתן שירות הולם עד לבית הלקוח.

אנו ממליצים לבדוק את דירוג חוות דעת הגולשים באתר

כלל מנחה – לעולם אנו לא משאירים קריאת שירות פתוחה ללא מענה הולם עד לשביעות רצון הלקוח.

הזמנות ומשלוחים

כיצד פועל שירות המשלוחים שלכם?

שירות השילוח מבוצע על ידי שליחים מקצועיים ואיכותיים מטעמנו, שיטת השילוח תלויה בגודל ונפח המוצר, אנו פועלים עם מספר חברות שילוח על מנת להבטיח שבהתאם לאופי ואיכות המוצר ישלח שליח בהתאם.

לדוגמא : שידת זכוכית תשלח עם שליח אישי מאחר והיא שבירה ועדינה, או לחליפין, תמונה תשלח עם שליח אחר מאחר והמוצר לא עתיד להישבר או להינזק.

מוצרים קטנים:  עד משקל של 3 קילו, אשר אינם שבירים אנו נבצע שילוח על ידי חברת שילוח חיצונית ומהירה, עלות המשלוח 35 ₪ , זמן אספקה משוער עד 7 ימי עסקים.

מוצרים גדולים: מעל משקל של 5 קילו כגון: שידות\ויטרינות\שולחנות\כורסאות ועוד, מחיר למשלוח יתומחר בהתאם ליעד המסירה באופן פרטני, ניתן לשלב מספר מוצרים במשלוח אחד, זמן אספקה יקבע בהתאם לזמינות המוצרים במלאי.

 

ביצעתי הזמנה, כמה זמן עד שאקבל את המוצר ?

זמן אספקה הינו עד 7 ימי עסקים, במידה ובוצעה  הזמנה למוצר אשר הוזמן במיוחד או עתיד לחזור למלאי, יינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה באופן פרטני.

במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק – אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן – ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 7 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ.

 

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי הודעה שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

 

האם ניתן להזמין דרך האתר ולאסוף את המוצר מהחנות\מחסן?

כן, באפשרות הלקוח לציין במעמד הרכישה כי ברצנו לבצע איסוף מהחנות בסניף הדגל בתל אביב, כאשר ההזמנה תהייה מוכנה , נציג יעדכן ויצור קשר עם הלקוח.

כמו כן, על מנת לייעל ולהקל על שלב האיסוף- ביום האיסוף, הלקוח והנציג יצרו קשר על מנת שחלוקת המוצר תהייה מהירה ללא צורך בחיפוש חניה בתל אביב.

לתשומת לב הלקוחות- בעתיד, יתאפשר איסוף גם מהמחסן הראשי אשר עתיד לקום במרכז הארץ.

 

במידה ורכשתי מוצר באתר, האם אני יכולה להחזיר\להחליף בחנות?

כן, במידה והחזרת המוצר תואמת לתקנון החברה, ובהתאם ללוח הזמנים, אין בעיה להגיע אל החנות ולבצע החלפה, באחריות הלקוח לוודא כי המוצר תקין, באריזה המקורית וכי קיימת קבלה למוצר.

לתשומת לב, במידה ומדובר בפריט בעל נפח, אנו נבקש לצור קשר מראש ולעדכן טרם ההגעה לחנות\מחסן.

 

האם יש אפשרות לשלם לשליח במוזמן במעמד האספקה ?

לא, התשלום מבוצע מראש דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי בצורה מאובטחת.

 

האם יש אפשרות לשריין מוצר ולהגיע לשלם במוזמן בחנות ?

כן, באפשרות הלקוח לבחור מוצר באתר ולבקש לשריין אותו בחנות עד 24 שעות, במידה וברצון הלקוח לשלם מזומן על הפריט, תינתן מקדמה באשראי של 20% מסה”כ העסקה בצירוף חשבונית, את היתרה ישלם הלקוח במעמד האיסוף.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 09:00 (בימי ו׳ מ-14:00 -8:00 בטלפון03-5254848  או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל  ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

 

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

 

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. זה אפשרי?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 14:00 בטלפון 03-5254848 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל דרך צור קשר ונטפל בנושא.

במידה ורצון הביטול הוא קריטי ומידי, ניתן לשלוח הודעת ואטספ לשירות לקוחות בהקדם, על מנת לחסוך זמן אריזה ושילוח המוצר.

 

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 14:00 בטלפון 03-5254848 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת ונטפל בנושא.

 

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 14:00 בטלפון 03-5254848 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל דרך יצירת קשר באתר ונטפל בנושא.

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.

 

האם תשלום באשראי הוא בטוח ?

כן, ראשית בתחתית העמוד ניתן לראות כי קיימים תוספים כגון PCI | SSL , מטרתם היא מניעת פרצה ואבטחת האתר בכל זמן נתון.

לא מצאת תשובה? שאל אותנו כעת